10 claus per Augmentar Beneficis i Disminuir l’Estrès
12 de novembre de 2015
Claus del neuromàrqueting per a conquerir el consumidor
10 de febrer de 2016

Taller d’instagram i sopar de Nadal del Club

Arriba el desembre i volem convidar-te al Sopar de Nadal del Club. Enguany serà molt especial: tancarem el Bellini per nosaltres sols, comptarem amb dos ponents de luxe i inaugurarem l’Instagram del Club.

Primer tindrem un taller amb dos dels instagrammers amb més rellevància: en Carles Almagro i en Daniel Arbós.

Tots dos ens parlaran de la seva experiència a Instagram, de com podem aprofitar al màxim aquesta xarxa per tal de fer grans fotos i treure-li profit en el món empresarial.

Carles Almagro (carlesalmagro.com @carlesalmagro) s’autodefineix com un adicte al sushi, al running i a Instagram. Aparatista fins el 2011, quan es va acabar el “boom” de la construcció es va reinventar com a Community Manager. Actulament Community Manager de Jack Daniels i Vino Afortunado des de finals de 2013, col·laborador de Lavazza i RRPP/PR 2.0 des de 2013.

Daniel Arbós (danielarbos.com @danielarbos) després de 24 anys al món sanitari, també es reinventa com a viatger i amant de la gastronomia. Actualment ha creat la seva marca personal gràcies al seu blog i a la comunitat creada.Continua formant-se com a Social Media Manager.

Després del taller, gaudirem del Sopar de Nadal obert als associats i als seus convidats.

Programa:
Dia:
dijous 10 de desembre Lloc: Bellini Girona
(C/ Ramón Folch, 15, 17001 Girona)
Horari:
20 h Taller Instagram (Gratuïta per associats, 5€ no associats)
21:30 h Sopar de Nadal per associats i convidats (20€/menú)

No et perdis la oportunitat d’aprendre tots els trucs i secrets d’Instagram i de passar-ho molt bé en una vetllada molt especial.

Us hi esperem a tots/es!