Presentació de la nova Junta del Club de Màrqueting de Girona.
18 de juny de 2015
Cas SchoolGo i Pimec Joves
21 d'octubre de 2015

Starbucks, la força d’una Marca

Des de la Junta del Club de Màrketing de Girona hem convidat a Joan Carles Casas de MFEmpresa (entitat organitzadora del Programa de Formació per Directius de la Mitjana i Petita Empresa de Girona que s’imparteix al Parc Tecnològic) per fer-vos arribar un tast, en les jornades de formació que habitualment organitzen, del que és el mètode de resolució de casos emprat en les més importants i prestigioses escoles de negocis del món.

Amb col·laboració amb MFEmpresa us informem que el proper dimecres dia 30 de setembre a les 18:30h a l’Hotel B&B (antic Holiday Inn) es portarà a terme una jornada de formació a on debatrem un cas de Direcció de Marketing a on podrem apreciar tots els detalls i matisos que dóna la formació pràctica en la resolució de casos. Aquesta sessió estarà basada en un aprenentatge pràctic i el coaching adreçat a la tasca directiva en les empreses.

Serà sense dubte una forma molt dinàmica i engrescadora d’aprendre els elements bàsics de la nostra professió i de posar-los d’immediat en pràctica.

Activitat gratuïta per tots els sòcis i socies del Club i amb un cost de 5€ per els encara NO socis.

Us agrairem que tots aquells que estigueu interessats en assistir-hi, us inscriviu abans del proper dia 28 de setembre (dilluns) donat que us trametrem per via de correu electrònic el cas pràctic que serà objecte de debat per a la vostra lectura abans de la sessió el proper 30 de Setembre.