L’EVOLUCIÓ DEL MÀRQUETING EN EL SECTOR AUTOMOVILÍSTIC
12 de maig de 2016

Festa d’estiu del Club de Màrqueting Girona

exterior-de-nocheEl Club de Màrqueting Girona dóna la benvinguda a l’estiu d’una manera molt especial i és per aquest motiu que et convidem a que assisteixis al Sopar d’estiu que celebrem cada any i que tindrà lloc el proper divendres 1 de juliol a les 20.30h al Restaurant Casa Serena de Quart.

T’animem a que comparteixis amb nosaltres una nit màgica en un entorn únic on podràs degustar un  magnífic menú a peu dret harmonitzat amb música en directe durant tota la vetllada, entre d’altres sorpreses que no et pots perdre.

En l’acte de cloenda d’aquest any comptarem amb la presència dels guanyadors dels Premis Cactus de l’edició 2016 com Julio Estrela de Mandril Beer, Jordi Bahí  i Jordi Güell de Bahí&Güell, Marta Sanahuja (@Deliciousmartha) i La Brava Beer. També tindrem a destacades personalitats del món online com són els Instagramers Carles Almagro i Daniel Arbós, entre d’altres.

El menú que se servirà té un preu tancat de 28 euros i consta de:

– Bunyols de Bacallà.
– Croquetes de carn.
– Llagostins amb tempura i salsa romesco.
– Enfilall de pinya amb pernil.
– Enfilall cherry i mozzarella amb oli d’alfàbrega.
– Enfilall de  carn i xampinyó.
– Montadito tàrtar de tonyina.
– Montadito de brandada de bacallà i ous de salmó.
– Xarrup de Gaspatxo de maduixes.
– Cassoleta amb amanida de quinoa i veduretes.
– Delícies de formatge de cabra.
– Provolone.
– Arrossejat de fideus.
– Assortiment de reposteria.
– Vins i begudes de la mà de Vins Vidart:
Vi negre Apassionat.
Vi Blanc Puntils.
Cava Apassionat.

Us hi esperem a tots/es en una nit informal on podrem conèixer de primera mà alguns dels guanyadors d’aquest any dels Premis Cactus alhora que gaudim d’un ambient immillorable tot fent Networking.

Dia: divendres 1 de juliol de 2016.
Lloc: Casa Serena. Carretera C-250, Km 7, 17242 Quart, Girona
Hora: 20:30h

Captura de pantalla 2016-06-20 a les 14.22.50 Captura de pantalla 2016-06-20 a les 14.23.57 Captura de pantalla 2016-06-20 a les 14.22.30 Captura de pantalla 2016-06-20 a les 14.23.11