Claus del neuromàrqueting per a conquerir el consumidor
10 de febrer de 2016
Impacte digital en el màrqueting esportiu
11 d'abril de 2016

Resum xerrada sobre Neuromàrqueting

26032016-PL__6261  26032016-PL__6240  26032016-PL__6236

El passat 25 de febrer el Club de Màrqueting Girona va organitzar la xerrada sobre Neuromàrqueting a l’Hotel Double Tree by Hilton a càrrec de la jove ponent Maria Gilabert. L’acte va tenir un gran èxit d’assistència i participació per part dels socis dels Club i emprenedors de Girona, curiosos d’adquirir més coneixements sobre el tema que és tendència actual.

La ponent, una jove empresària de Barcelona, experta en Coaching i en màrqueting i fundadora de BeValue, va explicar als assistents en què consisteix el neuromàrqueting, quins són els factors clau que fan que el consumidor compri i com podem posar en pràctica aquesta branca del màrqueting a la nostra empresa. La conferència, que en alguns moments també va servir de debat sobre l’ètica de l’ús del neuromàrqueting, va finalitzar amb una part pràctica on el públic va demostrar tenir les nocions clares i es va arribar a una conclusió global final.

Actualment, el Club, ja estem treballant per tal de que la propera sessió del mes d’abril també sigui un èxit.