Starbucks, la força d’una Marca
30 de setembre de 2015

Presentació de la nova Junta del Club de Màrqueting de Girona.

Us convidem el proper dijous dia 18 de juny a les 20:00 hores a un còctel als Jardins de la Mercè(Pujada de la Mercè, 10, 17004 Girona), en motiu de la presentació de la nova Junta del Club de Màrketing de Girona.
Com ja sabeu, el passat 28 de maig, es va dur a terme l’Assamblea Extraordinària amb l’elecció de la nova Junta. Fruit d’aquesta convocatòria d’eleccions, s’ha constituït la nova Junta, formada per Anna Carbonell (Presidenta), Eva Olivares (Vicepresidenta), Consol Mas (Secretària), Imma Garcia (Tresorera), Mª Rosa Burgués (Responsable de Protocol i Organització d’Actes), Dilmer Alvarado (Responsable de Relacions Institucionals), Xevi Sañé (Responsable Tecnològic) i Jordi Cuenca (Responsable Atenció al Soci/a).
Tots i cadascú dels esmentats, estem a la vostra disposició des del primer dia, per tal de donar resposta a totes les vostres necessitats i propostes en relació al Club.
Aprofitem aquest correu per a agrair a la darrera Junta la seva feina desinteressada.
L’acte té un cost gratuït per als associats i de 10€ per als no associats.
Es prega confirmació.