Resum xerrada sobre Neuromàrqueting
29 de febrer de 2016
PIMEC – Model de negoci de La Fageda
15 d'abril de 2016
Show all

Impacte digital en el màrqueting esportiu

Albert Rius
En l’era actual, el màrqueting i la comunicació tenen gran rellevància. Diàriament apareixen webs i apps especialitzades amb un gran valor diferencial i que aprofundeixen en un tema específic. És per aquest motiu, que el màrqueting esportiu en l’era digital pren forma i són molts els seguidors que en fan ús com a forma de vida i de treball, ja sigui per passió a la tecnologia, com per ser amants de l’esport. Si unifiquem els dos termes, obtenim un gran mot amb molt significat i futur: Màrqueting esportiu.

La xerrada va dirigida no només als begginners i professionals de l’esport, sinó aquells que s’estimen la tecnologia. Si n’ets un o vols més informació sobre que és i com enfocar el màrqueting esportiu, no pots faltar a la cita. Veurem diferents estratègies de comunicació per a dur a terme en xarxes socials.

Comptarem amb la presència d’Albert Rius, Responsable de Global Net Sports, agència de comunicació i màrqueting esportiu a Internet que porta més de 10 anys innovant i participant activament en el desenvolupament de campanyes de màrqueting i comunicació de grans marques del món de l’esport. Han desenvolupat projectes per al Fútbol Club Barcelona, La Ruta de la Sal i Regates Puig.

Lloc: Escola Tècnica Girona (Carretera Barcelona, 199 – Girona)
Dia: Dijous 21 d’abril.
Hora:  19:00h.

PROGRAMA DE LA XERRADA:
L’ impacte digital en el màrqueting esportiu

  1. Introducció
  2. Abans i ara: exemples gràfics – Evolució
  3. Publicitat VS Patrocini
  4. El potencial digital
  5. Case Studies
    1. De director de Mkt. a referent. Identificació de valor – Social Media
    2. Ferran Latorre: Associació – Notorietat
    3. N&Y: canal directe
  6. Torn de preguntes

Reserva la teva entrada:

T’hi esperem!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.