Fes-te soci i per només 5€/mes (quota única anual) gaudiràs de formacions
i activitats amb professionals de primer nivell.

Omple el formulari per fer-te soci:

Nom (obligatori)

Cognoms (obligatori)

E-mail (obligatori)

Telèfon (obligatori)

Domicili (obligatori)

DNI (obligatori)

Població (obligatori)

C.P. (obligatori)

Data de naixement

Num. de compte (obligatori)

Acceptació de la Llei de Protecció de dades *

De conformitat amb el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), l'informem que les seves dades personals són incorporades en fitxers titularitat de Associació De Professionals Del Màrqueting I Vendes De Les Comarques Gironines amb la finalitat de poder atendre adequadament les seves peticions d'informació i a publicar les dades dels socis a la secció "Associats" d'aquest mateix lloc web.
Per exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició que contempla la Llei pot dirigir-se a Associació De Professionals Del Màrqueting I Vendes De Les Comarques Gironines: mitjançant carta a Plaça Jordi de Sant Jordi, 1 - 17001 Girona, Spain o per correu electrònic a info@clubdemarqueting.cat, Ref. Protecció de dades.

T’oferim diferents avantatges com a soci del nostre Club tals com descomptes i diferents acords amb empreses i entitats de la provincia.