Que és el que motiva al consumidor a comprar? Que és el que pensa el consumidor en el procès de compra? Per què les empreses avui en dia utililizen la ciència en el màrqueting?
Aquestes eternes preguntes queden englobades dins el Neuromàrketing, ciència que consisteix en l’aplicació de les tècniques d’investigació de la neurociencia amb la investigació del màrketing tradicional.
Aquest serà el proper tema a desenvolupar a la xerrada que tindrà lloc el proper dijous 25 de Febrer a les 19.30h a l’Hotel doubletree by Hilton de Girona:
“Claus del neuromàrqueting per a conquerir el consumidor”.
Comptarem amb la presència de la ponent Maria Gilabert, Llicenciada en Psicología, Publicitat i Relacions Públiques que ens explicarà quines són les claus del neuromàrqueting i ens proposarà un cas pràctic.
Després de treballar en multinacionals com Deloitte i Massimo Dutti, va decidir emprendre la seva carrera i va crear Be Value, Desarrolla Tu Potencial, on ajuda a les empreses a treure el seu màxim potencial posicionant-se com a referent i exerceix també com a Coach del motorista Alex Millán, el Futbolista Enric Vallés, La triatleta María Ortega de Miguel i la Nadadora Erika Villaecija.