Starbucks, la força d’una Marca
10 claus per Augmentar Beneficis i Disminuir l’Estrès
12 de novembre de 2015

Cas SchoolGo i Pimec Joves

Des del Club de Màrqueting  juntament amb Pimec Joves volem convidar-te al primer acte conjunt d’ambdues entitats:
El proper dimecres 21 d’octubre tindrem la conferència del cas SchoolGo i posterior signatura del conveni de col·laboració entre Club de Màrqueting i Pimec Joves.

SchoolGO és la primera app de col·laboració local per gestionar l’acompanyament escolar i extraescolar. L’app ha estat creada per 4 joves de 16 anys del Bell-lloc de Girona i permet optimitzar els viatges d’igual recorregut omplint cotxes amb places buides o bé amb alumnes de batxiller acompanyant als petits amb bicicleta o a peu. D’aquesta manera les famílies estalvien temps i diners, redueixen el volum de trànsit i emissions contaminants a les hores d’entrada i sortia dels centres educatius i extraescolars millorant la seguretat viària.

En aquest moment SchoolGo busca finançament a través de la plataforma de crowdfunding Verkami (www.vkm.is/schoolgo) per poder cobrir els costos professionals dedesenvolupament de l’aplicació i iniciar la prova pilota a la ciutat de Girona, on compten amb el suport de l’Ajuntament, la Diputació i el Consell Comarcal de la ciutat, amb la idea de poder-ho replicar a qualsevol poble o ciutat del món.

Programa:

Lloc: l’Hotel Doble Tree by Hilton (davant la plaça de braus de Girona)

Dia: Dimecres 21 d’octubre.

20.ooh Conferència Pública (oberta també a no associats/des)

21.30h Sopar networking a l’Hotel Doble Tree by Hilton

Menú sopar 20€ (inclou donació de 5€ pel Verkami de SchoolGo)