Desde el Club oferim diferents avantatges per als nostres socis tals com descomptes i diferents acords amb empreses i entitats de la província.

Gràcies al conveni de col·laboració signat tots els socis del Club de màrqueting de Girona són també socis del Club de Màrketing de Barcelona i podran gaudir de les activitats que aquest organitza així com dels descomptes per a socis.
Més info aquí

Pimec Joves i el Club de Màrqueting de Girona han signat un conveni pel qual durant un any els socis d’una de les entitats ho seran també de l’altra. Així els socis del Club podran gaudir dels molts serveis i descomptes que ofereix Pimec Joves i que trobareu aquí

Els socis del Club de Màrqueting de Girona gaudeixen d’un descompte sobre els cursos d’EADA. Per a més info aquí

Apunta't ja al Club i comença a gaudir dels avantatges per només 5€/mes!

Gràcies a l’acord signat entre les dues associacions els socis del Club poden gaudir de totes les activitats que organitza Digitals Girona així com dels seus descomptes per associats. Més info aquí

Els socis del Club gaudeixen d’un 10% de descompte en la totalitat dels cursos que imaprteix la Fundació.
Trobareu tots els cursos aquí

El Club t’ofereix una borsa de treball específica de màrqueting. Et farem arribar puntualment les propostes que creguem que et puguin interessar al teu correu electrònic.