Cas SchoolGo i Pimec Joves
Taller d’instagram i sopar de Nadal del Club
9 de desembre de 2015

10 claus per Augmentar Beneficis i Disminuir l’Estrès

Tenim el plaer de convidar-te al proper acte del Club: Les 10 claus per Augmentar Beneficis i Disminuir l’Estrès de la mà de Miquel Pino.

Després de més de 25 anys d’experiència en l’assessoria empresarial, treballant i col·laborant activament amb grans empresaris, en Miquel s’adona de l’importància d’un equilibri entre diferents factors, interns i externs, per tal que els projectes empresarials maximitzin les possibilitats d’èxit i rendibilitat. Aquests formen el que ell ha anomenat les 10 claus fonamentals de treball per assegurar l’èxit.

Durant la ponència conversarem sobre aquests principis i com incorporar-los en la nostra metodologia de treball per tal de fer el dia a dia més fàcil i profitós.

Programa:
Dia: dijous 12 de novembre
Lloc: l’Hotel Double Tree by Hilton (davant la plaça de braus de Girona)
19.30 h Ponència (Gratuïta per associats, 5€ no associats)
21h Refrigeri